Tuesday, August 24, 2010

Sedih..

Di kala ini, aku sgt bersedih,ya aku sgt sedih walau aku tidak tahu apasalah ku, apa yang telah aku buat, secara jujur aku tidak mengerti kamu kini dan aku meminta maaf jika ada buat kamu terkecil hati, tidak sedikit pun dari benak hati aku ingin menyakiti kamu, tidak sedikit pun ingin membuat kamu sedih, jika ada salah aku, kau luahkan lah pada aku, bukan pada org lain, hampir setahun dan kau semakin jauh dan jauh dari aku.. sebelum nyawa aku di tarik, aku ingin meminta ampun dan maaf sekiranya ada perilaku ku telah buat kau kecil hati dengan aku..

YA-ALLAH betapa kosongnya hidup aku selama ini, ujian kesedihan yang Mu berikan padaku bukanlah apa sgt di bandingkan kosongnya jiwa ku kini, aku mengerti kesedihan yang Kau uji pada aku ini, akan aku tempuh dan pasti ku tempuh. Hamba-Mu yang kerdil ini sedang mencuba kembali kepada Mu, dan pulang kepada Mu dengan segumoal hati yg hitam dipenuhi dosa-dosa lampau, kembali untuk meminta keampunan Mu sebagai sehina-hina umat dan seandainya jika masih ada masa buat ku, Kau panjangkan lah masa pada ku, agar aku kembali bertaubat kepada Mu, agar aku tidak tergilincir semula dari landasan yang telah Engkau tetapkan.. Amiiiin

5 comments:

Shafika Syuhada Rosli said...

wish u all the best . keep moving 4ward . Allah owez with us .

Angah.Atiq said...

Terima Kasih atas nasihat

Nur Maisarah Bt Noor Azam said...

bnykkan bersabar.. knape perlu bersedih.. semua yg berlaku tentu ade hikmahnya.. jalani hidup dgn baek..

Nur Maisarah Bt Noor Azam said...

akan datang kpd mu pertolongan saat putus asa sbg anugerah dr Yang Maha Lembut lagi Maha Memperkenankan Doa (" ,)

Nur Maisarah Bt Noor Azam said...

"Ketika kamu kehilangan, relakan itu dengan senyuman dan ambil pelajaran. Dan percayalah, Tuhan akan mengganti dengan yang lebih baik lagi."